۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۹

اسکوچیچ پس از باخت به استقلال:

استقلال هم مثل پرسپولیس با گل آفساید ما را برد/ سه بازی به داوران باختیم

استقلال هم مثل پرسپولیس با گل آفساید ما را برد/ سه بازی به داوران باختیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: در این دیدار هم مثل بازی با پرسپولیس روی گل آفساید نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی افزود: از نتیجه بازی راضی نیستم چرا که موقعیت‌هایی برای مساوی کردن بازی داشتیم. الان باید در مورد داوری صحبت کنم چرا که گل استقلال آفساید بود. وقتی با گل آفساید پرسپولیس ما را برد چرا استقلال متفاوت باشد؟

وی ادامه داد: نیمه اول از سبک بازی تیم راضی نبودم چرا که چرخش توپ ما خوب نبود و در فضای کمی بازی می کردیم. می دانستیم که در این بازی تیم حریف روی توپ های بلند خوب عمل می کند. با این حال نیمه دوم بهتر بودیم. من هم ریسک بیشتری کردم و با دو مهاجم حمله کردیم و موقعیت هم داشتیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه چرا داوران برای استقلال و پرسپولیس گل آفساید می گیرند اما برای ملوان نه گفت: ما باشگاه کوچکی هستیم. در این سطح داوری شش بازی هشت اشتباه بزرگ علیه تیم ما داشته است و این اصلا خوب نیست. من نمی خواهم به داوران اتهام بزنم اما اتفاق سختی پیرامون تیم ما افتاده است. بهتر است اینجا بازی را 3 یا 4 بر صفر ببازید اما اینطور نبازید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطئنید داور علیه شما قضاوت کرده است گفت: به من گفته اند که گل استقلال آفساید بوده است. همانطور که در دیدار برابر پرسپولیس کاملا مشخص بود روی اشتباه داور گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد برنامه هایش برای نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: ما مشکلات مالی بسیار سنگینی داریم اما بازیکنان زحمت زیادی کشیده اند. سعی می کنیم بازی به بازی بجنگیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

اسکوچیچ در پایان به این سوال که می دانید داوران مورد اتهام بوده اند اینگونه پاسخ داد: همانطور که گفتم ما در شش بازی هشت اشتباه بزرگ داشته ایم که از سوی داوران بوده. با این اتفاق دیگر چه توضیحی می توانم بدهم. من سه بار اینگونه باخته ام آنوقت می گویند من مربی خوبی نیستم. یکبار می بازیم چون بد بازی می کنیم دفع دوم آفساید نمی گیرند و بار بعد پنالتی نمی گیرند. وقتی به این سه شکل باخته بودم شده بودم مربی بد.

کد خبر 2181904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha